blir lite trött

Hej ledsen att jag inte fattar hur man gör för att svara på inlägg kannske beror på att jag kör på mobilen blir så #¥₩£¥ trött 
 
Så svar på din kommentar Amanda DL
 
 Hej!
Känns bra att du är självskadefri, och tycker om livet.
Ett bra exempel på att man, kan leva vidare.
Och Inte utan att det har varit smärtsammt,
För dig, snyggt jobbat.

Om man kan vårda hemma så är det ju
Det bästa för alla, i den mån det går.

Igår spelade hon in lite till vloggen,
Bra att linn har den att bla.sysselsätta 
Sig med, idag ska hon iväg till skolan 
( tror jag om hon orkar )
Och sitta hår modell åt en klasskompis.
Och den ska vi till bup.

Ha det bra / Fredrik.
#1 - Amanda CL

Förlåt för väldigt sent svar har varit mycket ett tag

Precis i den mån det går är det ju bäst hemma!
Sen är det ju också viktigt att ens föräldrar inte blir vårdare/polis/läkare så att säga, det viktigaste (för mig i alla fall) var att mina föräldrar förblev föräldrar

Svar: Har inte heller varit här så ofta har ca 5 bloggar,10 forum, hoppas det har blivit lungnare för dig nu.
Hur vilktigt som helst det du tar upp,
Hon får sova borta, gå på fest m.m men vi har fin
Kontakt, hon skriver till mig utan att jag ber om
Det, som jag är väldigt glad för att hon gör,
När hon är ute
Hur viktigt som helst att inte kväva med regler
Och förmaningar. Utan bara finnas där för henne 24/7
Utan att hon känner att det blir jobbigt för oss.
Och det är inte jobbigt, bara att man får vända på dygnet
Ibland, men vad gör det :)
lidköpings pappan