En bra start på helgen

En bra start på helgen.

Hej!

I fredags var vi varit på bup.

Inte för allt smör i Småland,
skulle jag ens överväga att bytta ut Linns psykolog.
Finns många bra Socionomer,
Men vi är glada att vi fick honom.

Och nu har Linn accepterar, att det  nog  är bäst att gå om i skolan, har varit tufft för henne att ta det beslutet, pga att hon känner sig  så misslyckad m.m hon är så duktig.

sen var vi ute hela familjen på resrurang på kvällen inte ofta som det funkar att alla kan vara med, så jäkla mysigt ❤

Skickar med ett par länkar till som är intressanta.

https://ungdomar.se/forum/psyk...

http://www.1000glada.Se

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Mvh lidköpings pappan.

 
 
 

 

#1 - hvbtjejen.blogg.se

Hoppas din dottern blir frisk nångång :) du verkar vara en bra pappa som stötar din dotter .

Svar: Tack! Man gör så gott man kan. bara att finnas där, och lyssna, vara ett stöd 24/7 Igår självskadande hon,Men fick beröm av mig.Pga att det var ett verktyg som hon Använde istället för att ta livet av dig
lidköpings pappan

#2 - Fredrik Emilsson

Tack! Man gör så gott man kan.
bara att finnas där, och lyssna,
vara ett stöd 24/7
Igår självskadande hon,
Men fick beröm av mig.
Pga att det var ett verktyg som hon
Använde istället för att ta livet av dig

Svar: Vet inte varför min kommentar Inte publiceras hoppas inte det Blir 8-9 inlägg av mig
lidköpings pappan

#3 - Amanda CL

Hej!
Hittade din blogg av en slump, jag blev sjuk när jag var i din dotters ålder, eller ja det började tidigare men det var i den ålderns det verkligen började synas utåt och mina föräldrar fick veta hur jag mådde. jag tycker det är är så bra att du är hemma med din dotter så hon slipper heldygnsvård, jag blev inlagd som 17 åring och ja sen fortsatte det så att säga. Heldygnsvården gjorde mig sjukare men jag kan väl inte skryta med att jag gjorde så mycket för att motverka mitt mående (om det nu går). Det är en kamp men det går verkligen att bli självskadefri, jag är 29 år och idag är jag helt självskadefri och jag tycker om livet.

Hoppas allt blir bra för er!

Svar: Hej!Känns bra att du är självskadefri, och tycker om livet.
Ett bra exempel på att man, kan leva vidare.
Och Inte utan att det har varit smärtsammt,
För dig, snyggt jobbat.
Om man kan vårda hemma så är det ju
Det bästa för alla, i den mån det går.
Igår spelade hon in lite till vloggen,
Bra att linn har den att bla.sysselsätta
Sig med, idag ska hon iväg till skolan
( tror jag om hon orkar )
Och sitta hår modell åt en klasskompis.
Och den ska vi till bup.

Ha det bra / Fredrik.
lidköpings pappan